donderdag 26 mei 2016

Op de West-Kruiskade


Gisteravond speelden we voor het eerst op de West-Kruiskade, in Cretopia/Toko 51. In een compleet ander decor, in een compleet andere setting. Dat was even wennen voor de broers, dat merkte ik wel. Daarom vond ik de voorstelling ietsjes minder dan de voorstelling van woensdag, maar het publiek was opnieuw enthousiast. Goede reacties op het spel, de emoties, de grappige scènes. Mijn Amsterdamse vriend (ex-Tukker) Frits vond het een echt Rotterdamse voorstelling en had het gevoel dat Barry vroeger als punk echt gevaarlijk was.
Om de spanning er in te houden vraag ik nog wat tips aan actrice en regisseur Tessa, die vorig jaar bij mij in De soldaat facteur en Rachel speelde. Dus vanavond passen we nog wat kleine dingen aan. Zo blijft de voorstelling levend.

Vanavond spelen we nogmaals in Cretopia/Toko51 om morgen te verhuizen naar Het Lachende Varken voor de laatste voorstelling. Dan compleet met biologisch/vegetarisch diner en opnieuw in een andere omgeving. Eigenlijk vind ik het nu al jammer dat het straks afgelopen is. Ik heb veel plezier met de twee broers die zichzelf spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten