donderdag 30 september 2010

De Mooie Onbekende: Incompleet

Opnieuw zijn we incompleet bij de repetitie op donderdag. Ik heb nog hemel en aarde proberen te bewegen om de repetitie te verzetten naar een andere dag maar dat is, zoals ik eigenlijk al verwachtte met zo'n grote groep spelers, niet gelukt. Gelukkig kan De Bruidegom de rol van Christian overnemen en zo doen we een rommelige doorloop van het hele stuk.

Na afloop reageren de spelers ongelovig als ik hun vertel dat ik niet ontevreden ben. Maar het valt me niet tegen. Het is rommelig, ook omdat er een speler ontbreekt, soms zijn de spelers ongeconcentreerd en daardoor hun tekst kwijt, maar dat is mijns inziens te wijten aan het feit dat alles ondertussen bekend is. Het spelen begint te veel routine te worden. Het is tijd om voor publiek te gaan spelen. Dan zal het vuur terugkeren en ben ik er van overtuigd dat mijn spelers alles op alles zullen zetten omhet publiek te veroveren. Nog twee weken, dan is het zover.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten